Klacht: Kosten van het vervoer zijn plotseling verdubbeld bij mijn vrienden uit Tjechië en van mijn vriendin uit Holland krijg ik klachten dat de bus vaak deze halte voorbij rijd.

op 09 juni 2017 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb vrienden over uit Tjechië en die zijn gisteren naar de stad gegaan met bus 197 van halte Oude Haagseweg naar het Leidseplein. Met 2 personen kost dat 5.00 euro. Toen ze gisterenavond omstreeks 23.00 uur weer terug kamen hebben ze aan de buschauffeur 5.00 euro per persoon betaald, dus totaal 10 euro. Ze hebben nog wel gezegd dat ze op de heenweg maar 5 euro kwijt waren en de buschaffeur heeft gezegd dat het nu voor 2 personen 10.00 euro kost.
Hoe kan dit ???

Als excuses wordt aangeboden aan mijn gasten en als de buschauffeur hier wat van te horen krijgt en als de chauffeurs op deze lijn wordt gevraagd om op te letten dat er meteen vanaf schiphol over de brug van de Ringvaart ook een halte is waar mensen kunnen staan. Als ze te hard over de brug rijden kunnen ze namelijk moeilijk stoppen en ik denk dat dat het probleem is.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Connexxion

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Connexxion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bus197