Klacht: Kosten van gratis monteur toch in rekening gebracht!

op 21 september 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Vanwege herhaaldelijke wifi problemen en daarom al een aantal x gebeld en ook een externe wifi versterker gekocht besloot de helpdesk van ziggo een monteur langs te sturen om te kijken of het aan de modem lag of aan de plaats waar de modem stond. Deze monteur zou kosteloos zijn. De avond voor de afspraak kreeg ik een SMS dat als ik de monteur wilde afzeggen, dat dit nog kosteloos kon. Ik weer gebeld en geverifieerd of de monteur wel een gratis service was. Dat werd mij toegezegd. Alleen als hij werkzaamheden zou uitvoeren dan zouden die kosten voor mijn rekening komen. Monteur geweest, wilde externe router plaatsen van 100 euro maar ik zit in de SHV dus kan me dat nu niet permitteren. Savonds kreeg ik mail binnen met factuur van 40 euro voor de kosten van de monteur! Vanmorgen 2x ziggo gebeld en die vonder het raar dat mij gezegd is dat de monteur kosteloos zou zijn. Ik heb uitgelegd dat ik geen extra kosten kan permitteren met schuldhulpverlening en dat mij 2x is gezegd dat de monteur kosteloos is maar ik moest m’n verhaal maar gaan doen aan afdeling betalingen. Als of zij een factuur kunnen laten verdwijnen zonder opdracht van hoger af. Ik vroeg of ik een manager kon spreken..maar dat kon niet. Ik ben boos en voel mij als klant in de maling genomen en door hun toezeggingen financieel in de problemen.

Dat de rekening van de monteur wordt teruggedraaid en erkenning dat er twee x is toegezegd door twee verschillende medewerkers dat de monteur zelf geen kosten met zich mee brengt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mw. Castro Beekman