Klacht: kosten omboeking i.v.m. covid

op 23 juni 2021 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zondag, 20 juni 2021, zouden we van Kopenhagen naar Amsterdam vliegen met de vlucht KL-1128 om 11.50 uur. Omdat we de uitslag van onze covid-test (tegen de belofte in) nog niet hadden ontvangen, hebben we de vlucht omgeboekt naar vlucht KL-1132 van 17.25 uur, in de verwachting dat het testresultaat dan bekend zou zijn. Dit omboeken hebben we telefonisch gedaan. We moesten daarvoor 100€ p.p. betalen. Deze 200€ hebben we per creditcard overgemaakt.
Omdat KLM in de reisinformatie schrijft dat omboekingen i.v.m. covid kostenloos zijn, vragen wij u die 200€ aan ons te retourneren.

Gewenste Oplossing:

Wij zullen tevreden zijn, als KLM zijn belofte nakomt om bij omboekingen i.v.m. covid geen kosten in rekening te brengen en ons de door ons betaalde 200€ naar ons terugboekt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lena Hofland