Mijn Klacht:
Ik ben 2 jaar bij Vodafone geweest en ben pas weggegaan na einde contract. Nu krijg ik nog kosten omdat het contract opgezegd is. Hier ga ik niet mee akkoord.
Volgens rechtsbijstand is dit ook onterecht.
Gewenste Oplossing:
Ik verwacht dat de kosten niet van mijn rekening worden gehaald.
Graag zo snel mogelijk een reactie hierop!!

