Klacht: Kosten monteur

op 28 juli 2016 over Electrolux in de categorie Electronica - Wasmachines

Afgelopen mei hebben wij een keuken van Ikea gekocht met een ingebouwde vaatwasser van electrolux. Ik heb de gebruiksaanwijzing erbij gepakt en de machine, zoals in het boekje staat beschreven, een eerste maal laten draaien. Al vrij snel kwam ik erachter dat er water onder de vaatwasser lag. Dit heb ik opgeruimd en ik heb onder de vaatwasser gevoeld of het water daar vandaan kwam. Onder de vaatwasser bij de klep was het eveneens nat. Ik heb het daar ook afgedroogd. Eenpaar minuten later lag er wederom water op de grond onder de vaatwasser. Vervolgens heb Ikea gecontact en zij hebben mij naar Electrolux doorverwezen. Ik heb mijn verhaal verteld en zij hebben een monteur gestuurd om dit probleem te verhelpen. Toen de monteur langs kwam was ik helaas niet aanwezig. De monteur beweert niks te hebben gevonden en heeft mij vervolgens een rekening van 112 euro gestuurd. Ik heb contact met Electrolux gezocht, maar zij zeggen dat dit in de garantie staat. De vaatwasser heeft niet meer gelekt. Ik vind dit geen service en geen manier hoe je met je klanten omgaat. Dit is het laatste product dat ik ooit van Electrolux heb gekocht.

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug krijg.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Electrolux over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Electrolux in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Electrolux een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Electrolux

Heeft op 02 augustus 2016 om 10:32 geantwoord

Wij begrijpen dat het vervelend is als er onverwachts kosten ontstaan. Wij hebben u in het telefonische contact geprobeerd uit te leggen dat u garantie heeft op technische defecten. Tijdens het bezoek is er geen technisch defect geconstateerd en in dat geval berekenen wij wel kosten voor het bezoek.
Wij zien geen reden om hiervan af te wijken.

Nikki

Alle klachten die gemeld zijn door Auck