Klacht: Kosten internet EU na 15 juni 2017

op 18 augustus 2017 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb op 15 juli 2017 in Duitsland gebruik gemaakt van internet. Hiervoor wordt € 2,– in rekening gebracht omdat ik een EU bundel heb aanstaan. Ik wist niets van deze bundel en dus ook niet dat ik deze moest uitzetten. Ik had nog ruim voldoende MB in mijn normale bundel, dit hadden ze dus gewoon kunnen gebruiken. Het bedrag van € 2,– is niet zoveel, maar het gaat om het principe. In begin augustus ben ik weer een aantal dagen naar Duitsland geweest, als dit weer € 2,– per dag gaat kosten, loopt dit bedrag wel op. Ik heb contact met Youfone gehad, ze willen de helft uit coulance vergoeden. Dit vind ik raar, als ze gelijk hebben, moet je het hele bedrag betalen en niet de helft. Hier ga ik dus niet mee accoord.

Ik wil graag €. 2,-- gecrediteerd en geen verdere kosten meer.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 24 augustus 2017 om 16:42 geantwoord

Heeft op 24 augustus 2017 om 17:41 geantwoord

Het is klantonvriendelijk om een EU bundel te gebruiken, terwijl de kosten uit de gewone bundel verwerkt kunnen worden. Vanaf 18 juli wordt deze bundel ook niet meer aangeboden, dus Youfone begrijpt zelf ook wel dat dit onzin is.

Alle klachten die gemeld zijn door Elly Lauret