Klacht: kosten door slechte informatie

op 16 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 15 oktober stonden wij voor het station WInterswijk te wachten op de bus naar Lievelde (7.38). Dit omdat er geen treinverkeer mogelijk was naar Lievelde. Het vervangend er voor was niet op tijd. De medewerker van Arriva adviseerde ons de trein te nemen tot Varsseveld en daar de bus naar Lievelde te nemen. Ik vroeg of er aansluitend busvervoer was. Ja, zei zij.
In Varsseveld aangekomen moesten we 25 minuten wachten op een normale lijnbus (72) De buschauffeur had weinig begrip voor de verkeerde informatie die zijn collega in Winterswijk had gegeven en we moesten gewoon betalen. Voor het trein verkeer hebben wij een abonnement. Deze verkeerde informatie kosten ons 2x de ritprijs van Varsseveld-Lievelde.

Gewenste Oplossing:

WIj zouden het op prijs stellen de extra kosten die wij gemaakt hebben voor het busvervoer vergoed te krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 16 oktober 2016 om 07:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Noud,

Spijtig om te lezen dat jullie verkeerde informatie hebben ontvangen en daardoor meer extra geld moesten betalen. Begrijpelijk dat je hiervan baalt.

Treinabonnement zijn tijdens een treinstoring etc, alleen geldig in de treinvervangende bussen in niet op reguliere bussen. Excuses voor de verwarring en onduidelijkheid. Ik geef je het advies om voor de extra kosten die jullie hebben gemaakt een restitutieverzoek in te dienen via het contactformulier op onze website http://bit.ly/2aSlk6X.

Met vriendelijke groet,
^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Noud Beekes