Klacht: Kosten

op 11 oktober 2017 over Iddink in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn boeken waren door persoonlijke redenen te laat ingeleverd. Ik heb de situatie bij Iddink uitgelegd nadat ik hen 3 keer heb geprobeerd te bereiken, maar dat even ter zijde. Iddink begreep de situatie en er werd mij verteld dat er geen verdere kosten in rekening gebracht zouden worden, ik zou alleen de retour(verzend)kosten moeten betalen. Dat heb ik dan ook gedaan en 1 maand later kreeg ik een factuur binnen. Deze heb ik overigens niet betaald, aangezien er geen kosten in rekening gebracht zouden worden. Ik dacht dat het misschien een foutje was, dus heb ik het gelaten. Nu 2/3 maanden later krijg ik nog een factuur met een hoger bedrag, omdat ik niet tijdig betaald zou hebben.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de rekening stop gezet wordt en er verder geen geld meer in rekening gebracht wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sabinajensch