Klacht: Kostbaarheden verzekering?

op 15 januari 2014 over Unive in de categorie Verzekering

Ik weet niet precies hoe deze site werkt. Maar omdat Univé heeft gereageerd is mijn klacht dan ineens opgelost? En staat er een lachebekje naast mijn klacht! Nee dus!

Mijn klacht is niet opgelost. Univé creëert alleen maar meer onduidelijkheid met haar antwoord.

Citaat Univé: “Het gaat hier echter niet om een kostbaarhedenverzekering, maar u heeft uw kostbare inboedel verzekerd op uw inboedelverzekering.”
9 van de 10 keer komt een verzekering tot stand op basis van een advies van de verzekeraar zelf. Als klant geef je aan…” Ik heb kostbaarheden, wat moet ik doen?” Univé adviseert dan een oplossing en puntje bij paaltje valt een eenvoudige schade niet onder de voorwaarden.

Univé moet toch begrijpen dat hun reactie vaag en onduidelijk is. Ik heb dus mijn kostbare inboedel verzekerd op mijn inboedel (?) maar heb uiteindelijk toch geen kostbaarheden verzekerd op die wijze.

Erg teleurgesteld……tijd om uit te kijken naar een andere verzekeraar.

Duidelijke uitleg & een coulance uitkering!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Unive over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Unive in behandeling genomen

Unive

Heeft op 29 juli 2014 om 16:03 geantwoord

Beste meneer,

We begrijpen dat u niet tevreden bent met de schadeafhandeling. Mijn collega heeft in februari telefonisch met u gesproken en uitgelegd waarom uw schade niet verzekerd is. Hij heeft u ook gewezen op de mogelijke gevolgen van het afzeggen van de afspraak.
Het spijt ons dat we u niet beter te kunnen berichten.
Wij sluiten nu deze klacht.

Univé Webteam^BK

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Unive een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door disappointment