Klacht: Kortingscode niet te gebruiken

op 28 mei 2021 over Nike in de categorie Sportmerken

Bij het plaatsen van de bestelling is blijkbaar mijn kortingscode niet gepakt door de app. Hierop chat en bel ik met de klantenservice, maar zij doen onwijs moeilijk om de kortingscode alsnog toe te passen. Via de chat wordt er niet eens de moeite gedaan om dit na te kijken en wordt de chat abrupt verbroken. Tijdens het bellen probeert de medewerker mij eerst af te wimpelen door te zeggen dat ik bij het ontvangen van de Track Trace contact op moet nemen, zodat ze dit recht kunnen trekken. Wanneer ik vraag om een bevestiging via de mail, besluit ze me tot 2 keer aan toe in de wacht te zetten om uiteindelijk aan te geven dat de code geldig was tot 09:00 en ik de bestelling om 08:59:44 heb geplaatst en dat hierdoor de betaling blijkbaar net de laat is binnengekomen. EVEN SERIEUS?! Ik kan niet begrijpen dat je zo gaat mierenneuken om 16 seconden en dat ook nog bij een vaste klant. Annuleren is ook niet mogelijk, want ik moet eerst de bestelling in ontvangst nemen om vervolgens terug te sturen. De slechtste service die ik in tijden heb meegemaakt.

Als ik gewoon gebruik kan maken van mijn 30% korting.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nike

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nike nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door redjegap