Klacht: Kortingscode fotoboek

op 06 oktober 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb niet duidelijk gezien waar ik de kortingscode kon invullen voor het fotoboek wat ik bestelde, waardoor ik ineens het fotoboek had besteld, zonder de kortingscode in te hebben gevuld. Toen ik meteen belde met de Hema werd mij verteld dat ik die korting op het fotoboek niet meer kreeg. Het kan toch niet zo zijn dat je de korting niet krijgt als je de code niet op tijd intypt. Wat een rare gang van zaken. Ik bestel al zo’n 10 jaar mijn fotoboeken bij de Hema. Als dit niet opgelost wordt, is dit de laatste keer geweest. Mijn fotoboek kost nu 115,- euro.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik alsnog de korting krijg die u beloofd als je de kortingscode opgeeft.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maarten Poort