Klacht: Kortingscode

op 18 oktober 2016 over Uber in de categorie Taxibedrijven

Ik heb nu al meerdere mails verstuurd naar de service afdeling van Uber over een klacht en helaas wordt er geen oplossing geboden. Ik wilde voor het eerst gebruik maken van Uber toen ik van vakantie terugkwam een paar maanden geleden. Ik had Uber alvast geinstalleerd in Turkije in mijn hotel. Eenmaal in Nederland aangekomen heb ik gebruik gemaakt van jullie service en heb toen een promo code gebruikt via iemand anders. Helaas is de korting niet verrekend omdat de app nog op Turkije stond ingesteld. Ik heb hierover contact met jullie opgenomen en jullie gaven aan de korting alsnog door te voeren. Het land zou zijn gewijzigd naar Nederland. Inmiddels hebben meerdere mensen gebruik gemaakt van Uber met mijn promo code. Ik heb nu €60,- tegoed. To mijn verbazing zijn er helaas weer 2 ritten in rekening gebracht en is de korting niet verrekend. Ik heb hierover contact met jullie opgenomen. De persoon die ik sprak gaf aan dat de kortingen alleen gebruikt kunnen worden in Turkije omdat de promo code nog op Turkije stond ingesteld, ondanks dat ik hierover contact met jullie heb gehad. Na 5 lange mails te hebben gestuurd kreeg ik als antwoord te horen dat er niks aan te doen is en dat de korting niet verrekend kan worden of aangepast kan worden naar euros i.p.v. liras. Ik vind dit geen service. Zeker niet omdat al veel mensen gebruik maken van Uber via mij.

Als ik in Nederland gebruik kan maken van de €60 korting waar ik recht op heb.

Alle klachten die gemeld zijn door Rvisser11