Klacht: kortingen worden niet verrekend en personeel haalt de schouders op

op 01 juni 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Het is niet gemakkelijk met veel wisselend personeel bij AH een goede klantenservice te bieden. Misschien is het ook niet echt relevant want de klanten komen toch wel omdat de AH nu eenmaal om de hoek ligt. Vaak word ik geconfronteerd met fouten in aanbiedingen. De producten staan al bij de aanbiedingen in grote pakketten maar de prijs is dan denk ik nog niet in het systeem verwerkt. Dus als je afrekent bij de scan kassa is het voor mij statistisch nu 1 op de 4 keer dat het fout is. Omdat het struktureel is benadert het gewoon oplichterij. Als ik het personeel hierop attendeer (weliswaar meer en meer met een cynische ondertoon) verwacht je eigenlijk een excuus maar – to add insult after injury – doet de supervisor van de betreffende medewerker er nog een schepje bovenop en kan je als klant afdruipen. Is dit nu gewoon een slecht – klant onvriendelijke – AH bedrijfscultuur? Meestal is het gedrag van de medewerkers een afspiegeling van de top. Goed voorbeeld doet volgen…. Bij mijn aankomst thuis heb ik mijn kinderen van 8 en 10 het proberen uitteleggen. Misschien dat zij over een jaar of 10 als trainee bij AH het dan wel goed doen. Het is ook gewoon een beetje basisopvoeding denk ik.

normaal fatsoenlijk gedrag van de AH staf waarbij je de klant als koning ziet want die zorgt uiteindelijk voor jouw betaling

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door boerkonijn