Klacht: korting mocht niet

op 24 augustus 2016 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

ik heb twee brillen gekocht bij Specsavers leuke aanbieding ,maar gelijk bleek dat mijn zonnebril op sterkte ook vervangen moest worden dus na twee weken weer naar Specsavers want als ik binnen een half jaar nog een bril kocht kreeg ik 50 procent korting die bon kreeg ik bij aanschaf van mijn nieuwe brillen dus wij erheen maar de bon was niet ingevuld wij hadden hem bij de kassa weg gepakt pfffffffff heel drama maakten ze ervan terwijl mijn vrouw zei die aktie loopt nog steeds twee halen 1 betalen gaan we dat toch doen maar omdat het personeel zo vreselijk onbeschoft was en ons zei dat we de bewuste bon bij de kassa weg hadden gehaald ,wat niet het geval was die hadden we wel de vorige keer meegenomen bij de kassa zijn we de winkel uit gegaan wat een domper om zo behandeld te worden nee voor ons geen Specsavers meer ,wat een onvriendelijk personeel in Doetinchem

wanneer je op een fatsoenlijke manier word geholpen.dit is toch te gek voor woorden ook al hadden we die bo bij de kassa gepakt,wat echt niet het geval was ,ze deden net of hadden we iets gestolen, dan nog is dit toch hun aktie

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 25 augustus 2016 om 09:28 geantwoord

Goedendag,

Bedankt voor uw reactie.

Spijtig dat uw bezoek aan onze winkel niet naar wens is verlopen, onze excuses voor het ongemak.

De voucher is alleen geldig als deze is afgetekend door de opticien. Wij hebben begrepen dat u een blanco voucher had en deze is dus niet geldig voor gebruik.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Sabrina Groen

Heeft op 25 augustus 2016 om 19:32 geantwoord

gaat toch nergens over ze kunnen toch in hun systeem zien dat je twee weken geleden twee brillen had aangeschaft ,nee ondertussen zoveel van deze gelijkwaardige reaties gehoord van mensen om ons heen dat het gewoon aan het personeel ligt van dit filiaal erg onvriendelijk personeel ,wij komen er zeker nooit meer .

Alle klachten die gemeld zijn door edwin vera