Klacht: Korting en bereikbaarheid

op 29 juni 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Bij een bestelling kwam ik niet uit over een verjaardagskorting hoe ik deze moest invoeren. Na een paar pogingen geprobeerd te hebben dacht ik ik klik maar door misschien komt het dan. Maar toen was het te laat! De bestelling was gedaan.

Snel belde ik hm op om mijn fout te corrigeren. Dit had ik ooit eerder gehad en was nooit een probleem. Maar de wachttijd was zoals altijd belachelijk lang. Hier gadbik geen zin in dus ik dacht dan mail ik wel. Sinds dien 3x een mail gestuurd 3 weken lang. Geen reactie! Tussendoor nog geprobeerd te bellen maar steeds minimaal een wachttijd van 17 minuten pp een 0900 nummer!

In de hoop dat ik ooit een reactie op mijn mail zou krijgen die al loopt sinds 6 juni, kreeg ik vandaag een aanmaning op het bredrag dat ik zelf maar vast in korting had genomen van het totaalbedrag. Het komt wel goed dacht ik nog steeds.

Helaas vandaag toch maar aan de telefoon bijven hangen. Maar helaas, hm heeft een nieuw beleid. Sinds 1 januari kan er niets meer aan een rekening veranderd worden.
Wat volgens mij niet klopt! Ik weet niet beter dat binnen 7 dagen het wettelijk verplicht is. Niettemin, als ik dit geweten had had ik dus beter alles retour kunnen sturen. En alles opnieuw moeten bestellen en dan via hun nieuwe systeem ‘vouchers’ die totaal niet duidelijk, is mijn korting moeten invoeren.
Jammer dat hm zo ontzettend achteruit is gegaan!
Telefoon gaat voor mail. Dus deze wordt sowieso nooit beantwoord. Zeker niet gezien de ontzettende lange, klantonvriendelijke wachtrij.

Het gaat maar om € 9.90! Maar voor mij vooral om het princiepe

Als ik alsnog mijn korting krijg!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vonne97