Klacht: Korting

op 06 juli 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Flinke bestelling gedaan bij H&M op 29 mei jl om 23.00u. ‘S nachts, enkele uren later, mail in inbox 20% korting en geen verzendkosten vanaf dan. Dat scheelt €35 euro ongeveer! Gemaild wat te doen, proberen bellen, maar je komt er niet door en via de mail geen reactie. Uiteindelijk via FB ander mailadres gekregen, afgelopen maandag eindelijk reactie dat ik gewoon mn rekening moet betalen en dat er niets aan te doen is. Dat ze normaal adviseren terug te sturen en dat nu niet meer kan… Door uitblijvende reactie van H&M loop ik nu best wat geld mis. Ze willen er wel iets aan doen maar kunnen niet zeggen ze. Waar een wil is, is een weg lijkt mij…. Ik vind dit erg klantonvriendelijk en had meer vereacht van H&M, meestal lossen zij dingen netjes op.

Als ik de korting alsnog krijg, eventueel in tegoedbon. H&M mag best tegemoet komen aangezien dit nalatigheid is van hun kant!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Miepke100