Klacht: Korting

op 25 april 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Toen ik tickets wilde bestellen voor Keukenhof zag ik de aanbieding van 5,50 korting via de Hema. Toen ik daar mee bezig was moest ik een code invullen die ik niet had. Ben persoonlijk zondag naar de inlichtingen gegaan bij de Hema in Leiden Haarlemmerstraat bij inlichtingen om te. Vragen waar zo ” n code te vinden was. Oh mevrouw u heeft geen code nodig werd mij verzekerd. Dat staat bij alle bestellingen en dat is vaak niet van toepassing. Oké, ik opnieuw de bestelling geplaatst en doorgegaan en betaald. En nu blijkt Ik HEB GEEN korting op de bestelling gehad en volledig het normale bedrag betaald. Ik voel mij BEDROGEN EN OPGELICHT. Belde vanmorgen de Hema waari ik geweest was en nu weten ze nergens van. Ik moet het eigenlijk op internet zetten om mensen te waarschuwen tegen de oplichting van de HEMA. Maar ik wil dat het wordt opgelost. Wil mijn 5,50 korting.

Zal pas tevreden zijn als ik die 5,50 euro terug heb die mij beloofd is.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Lia Van der Laan

3 maanden geleden - mijn klacht is niet in behandeling genomen. Hoe is dit mogelijk? voel mij opgelicht en ga er niet mee akkoord. Wat kan ik nog doen?

Alle klachten die gemeld zijn door Lia Van der Laan