Klacht: Kopjes

op 15 februari 2018 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb pas een Senseo koffieapparaat gekocht waar 2 vierkanten glazen Senseo kopjes bij stonden.Dacht die koop ik er wel bij want die vind die super leuk .Maar waar je ook kijkt nergens te koop dat vind ik echt balen zet ze dan ook niet op de verpakking .Vind dat echt jammer dat is mijn klacht .

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik de kopjes heb daar zou ik heel bij mee zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Coolblue

4 maanden geleden - Beste Helene, Hartelijk dank voor het attenderen op deze tekortkoming. Wat vervelend om te vernemen dat jij de vierkante glazen van de foto niet hebt kunnen vinden. Coolblue is op onderzoek uitgegaan naar aanleiding van jouw vraag en wij zijn tot de conclusie gekomen dat Senseo deze glazen niet meer produceert. Oorspronkelijk zijn deze glazen op de markt gebracht in 2010. Gezien Senseo regelmatig nieuwe glazen uitbrengt, worden verouderde modellen niet meer geproduceerd. Jammer genoeg hebben wij deze glazen niet kunnen traceren. Een laatste optie om deze glazen aan te schaffen is het bekijken van advertenties op www.marktplaats.nl. Wij hopen jou bij dezen voldoende informatie verstrekt te hebben om jou verder te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Coolblue

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 20 maart 2018 om 13:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door klachtpie80