Klacht: Koop nooit een Sony TV

op 29 juni 2016 over Sony in de categorie Electronica Merken

Twee jaar geleden heb ik een Sony Bravia KDL-50W815B gekocht. Nu twee jaar en een maand later is het beeldscherm kapot. De garantie liep 2 jaar. Naar mijn mening kan een tv niet na twee jaar kapot gaan maar deze tv ondanks zorgvuldig handelen vanuit mijn kant wel.

Vervolgens heb ik een reparatieverzoek ingediend bij Selectro de partner van Sony. Van deze partij kreeg ik de terugkoppeling dat ik EUR 700,- kon betalen voor precies dezelfde TV en dat reparatie niet meer mogelijk was.

Zoals u begrijpt is mij onrecht aangedaan en wil ik iedereen behoeden voor dezelfde fout om een Sony apparaat te kopen. Uit de klachtenregen op internet valt op te maken dat ik niet de enige ben met problemen met Sony. Het beeldscherm probleem blijkt een vaak voorkomend probleem en is dus structureel.

Mijn klacht richt zich daarom naar Sony.

Ik ben pas tevreden als ik het aankoopbedrag retour ontvang waarvoor ik het destijds heb gekocht.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sony

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sony nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PascalTilburg