Klacht: kontrakt verlengd zonder toestemming

op 23 november 2017 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Ik heb een alles in een kontrakt,maar omdat ik een Satelietschotel heb voor TV wilde ik het gedeelte TV eruit halen,dat was mogekijk volgens NLE,ze zouden een nieuw kontrakt maken,maar helaas dat was niet zonder TV,ik direkt gebeld en ze zouden voor een nieuw aangepast kontrakt zorgen ,maar 3 weken later nog niets,weer gebeld,kreeg de medeling dat er geen nieuw kontrakt komt en dat ik er weer een jaar aan vast zit omdat de veertien dagen bedenktijd voorbij waren Dus van alles wat ze zeggen klopt niets,en zeggen dat de andere collega dat niet had mogen doen en zo gaat alles naast elkaar heen en de klant is de dupe.
Ik heb ook niet op de button akkoord geklikt .

kontrakt ontbinden zodat ik volgende maand naar andere provider kan

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NLE

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 27 november 2017 om 10:34 geantwoord

Beste meneer Gerritsen,

Wij vinden het natuurlijk erg jammer om te horen dat u ontevreden bent.

Uit onze gegevens blijkt dat u meerdere keren contact had met onze Klantenservice over de verlenging van uw alles-in-1-contract. Na het accepteren van het verlengingsaanbod, had u direct contact met onze Klantenservice om aan te geven dat u geen gebruik meer wilde maken van het product tv.

Daarnaast blijkt dat u inmiddels een bevestiging ontving van het opzeggen van tv. Dit wordt per 1 december 2017 beëindigd, u heeft namelijk een maand opzegtermijn.

Aangezien u buiten de wettelijke bedenktijd aangaf dat u geen gebruik meer wilde maken van uw verlengde alles-in-1-contract, is het helaas niet mogelijk om u een kosteloze overstap aan te bieden. Mocht u toch willen overstappen, zullen wij de resterende maandbedragen van het alles-in-1-contract bij u in rekening brengen.

Wanneer u hier nog vragen over heeft, horen wij het graag.

NLEx Klachtafhandeling

Heeft op 27 november 2017 om 10:43 geantwoord

Kort en bondig vanaf 1 december 2017 betaal ik €32,45 bij NLE voor internet en telefoon.zoals het als is afgesproken .voor een periode van 12 maanden.
Graag een berichtje of dit klopt.

Bericht van NLE

7 maanden geleden - Beste meneer Gerritsen, Hartelijk dank voor uw reactie. U sloot een 1-jarige verlenging af van uw alles-in-1-contract. U betaalt de eerste zes maanden €29,95, de laatste zes maanden betaalt u €39,95. Wij horen het graag als u nog vragen heeft. Met vriendelijke groet, NLEx Klachtafhandeling

Reactie van de melder van de klacht ariegerritsen

7 maanden geleden - Hoi,ik heb geen kontrakt afgesloten,kijk eerst eens na wat er is afgesproken in je bestand.heb zelfs een mail gehad dat ik geen TV in pakket heb en €7,50 minder betaal voor internet en telefoon.

Reactie van de melder van de klacht ariegerritsen

7 maanden geleden - de eerste 6 maanden 29,95 min de 7,50 van TV die uit het pakket is gehaald,de laaste 6 maanden 32,45

Alle klachten die gemeld zijn door ariegerritsen