Klacht: Bankstel niet geleverd, valse informatie

Brigitteside op 13 oktober 2020 over Konfor Home in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 19 juli een bankstel gekocht. Duidelijk werd er verteld dat het tussen de 8 en 12 weken zou duren. Nu komen jullie met onvoorziene omstandigheden zoals vakantie, tot op heden komen jullie met standaard mails terwijl jullie niets doen om te informeren wanneer het bankstel komt.

Wij krijgen geen duidelijkheid en zijn echt in de maling genomen door jullie.

Gewenste Oplossing:

Wanneer er duidelijkheid komt en een andwoord hoe we dit gaan oplossen daar wij wel direct moesten betalen en nog eens 100 euro extra voor bezorging

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Konfor Home over deze klacht.

Bericht van Konfor Home

2 jaren geleden - Beste Brigitte, Vervelend dat het langer duurt ,ik zou je klacht in behandeling willen nemen. Maar ik heb gezocht naar de mail en het factuur kan ik met deze informatie niet vinden zou je mij de gegevens willen sturen en factuur nummer waaronder je bank besteld is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Konfor Home in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Brigitteside

2 jaren geleden - order nummer: ams-0690 / order datum 19-07-2020 ik wil nog even benadrukken dat er bij bestelling duidelijk 8-12 weken zou duren en niet langer. het vervelende is dat er vanmorgen is gebeld en die heeft nu tegen mijn man gezegd 16 weken. dit is niet conform de afspraak en willen duidelijkheid en hoe u dit netjes met ons gaat oplossen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Konfor Home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Konfor Home

Heeft op 15 oktober 2020 om 15:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Brigitte,

Wij hebben gister telefonisch contact gehad met uw partner. Onze levertijd is inderdaad 8-12 weken, maar zoals ook in op de achterkant van het contract en het bijgeleverde mapje staat mogen wij een uitloop hebben van 4 weken extra.

Zeker nu met de corona crisis kan dit uitlopen. Wij doen ons uiterste best om uw bestelde bankstel binnen de juiste levertijd te leveren.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Kim
Klantenservice Konfor Home

Reactie van de melder van de klacht Brigitteside

2 jaren geleden - Goedemiddag Kim Dank je wel voor je andwoord en ja het klopt dat je contact heb gehad met mijn partner maar de dame die ons de bank heeft verkocht heeft duidelijk aangegeven 8-12 weken en niet langer. Tevens hebben collega,s van jou in eerdere mails aangegeven dat het komt door vakantie,s . Toen wij de bank kochten was de corona rustig en toch wodt dit nog steeds gebruikt. We gaan nu zondag week 13 in dus volgens jullie zou het dan nog 3 weken duren. dat zou betekenen dat we een afspraak kunnen maken over de levering. graag hoor ik van jullie

Brigitteside

Heeft op 24 oktober 2020 om 13:13 geantwoord

Tot onze verbazing komt konfor home nu weer met andere onvoorziene omstandigheden
Grondstoffen, stoffen niet te leveren door Corona
We kunnen alles op de Corona gooien maar dit gaat te ver

Alle klachten die gemeld zijn door Brigitteside