Klacht: Kon niet uitchechen,wel in gechecht .Machine kapot.

op 08 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We zijn in Heerlen station opgestapt,ingecheckt maar konden bij uitstappen,Hekkesenberg, Heerenweg ,niet uitchechen.
27 sept j.l. om 12.10 uur ingecheckt bij bus 20 maar konden niet uitchecken omdat het apparaat stuk ging. Wat moet ik nu doen om het teveel betaalde geld terug te krijgen.We zijn senioren .

Gewenste Oplossing:

Dat ik het teveel aan betaald geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 08 oktober 2017 om 19:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste C.Kley,

Wat vervelend om te lezen dat het uitchecken niet gelukt is. Onze excuses hiervoor.

Op het moment dat je niet kunt uitchecken en er te veel geld van de OV-Chipkaart is ingehouden, kun je dit corrigeren via www.uitcheckgemist.nl.
Daar kun je aangeven wat het eindpunt geweest is en het te veel ingehouden bedrag wordt terug gestort.
Het kan tot 14 dagen duren voordat de reis zichtbaar is op de website.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,

^JP
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door C.Kley