Klacht: Komt geen bus of bus vol en laten je staan

op 20 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Denk dat dit wel duidelijk is wordt bijna elke da geconfronteerd met dit probleem (overvolle bus) ben al verplicht om naar het busstation te komen om een plekje te bemachtigen. 2 haltes verder vergeet het maar bus vol dit betreft lijn 355 vanaf dokkum naar Leeuwarden. Wij hebben ook verplichtingen tegen over onze baas.

Wanneer er extra bussen worden ingezet.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste vanderploeg, Uit jouw reactie begrijp ik dat lijn 355 regelmatig vol zit waardoor deze door rijdt of niet langs de halte komt. Kun je ons vertellen op welke tijden je dit ervaart en vanaf welke halte je dan normaliter reist? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht vanderploeg

1 maand geleden - Je bent verplicht om op het busstation op te stappen,want bij de derde halte zit de bus al vol. En dan ben je Dokkum nog niet eens uit. Dit betreft de bus van 09.00 uur,lijn 355 naar leeuwarden. En ik vindt het waardeloos dat ie ook nog niet eens in het weekend rijdt. Dan kun je alleen maar met de 155 of 51 die er beide haast een uur over doen.

Arriva

Heeft op 03 oktober 2017 om 15:24 geantwoord

Beste vanderploeg,

Je bericht is doorgestuurd naar de regio waar dit meegenomen is in de evaluatie. Aan de hand van tellingen en beschikbaarheid van materiaal wordt gekeken waar de extra bussen ingezet gaan worden.

Ik hoop dat je inmiddels al verbetering merkt in jouw traject of dit anders zeer snel zal merken.

^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door vanderploeg