Klacht: Komt geboden oplosding op klacht.nl niet na

op 12 mei 2020 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Vandaag pakketje ontvangen van Bonprix met maar een halve bestelling, ineens gaat de rest in backorder terwijl alles op voorraad was bij bestellen. Ook op de website staat dat de producten geleverd worden. Wie de vorige klacht op opgelost heeft gezet moet eens geduld hebben want het is niet opgelost.

Ik wil de rest van mijn bestelling zoals was aangeboden als oplossing. Ik accepteer niets anders meer anders neem ik maatregelen. Het is nu een keer klaar.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Bixie

4 maanden geleden - Bonprix heeft blijkbaar geen zin meer om klachten te lezen en op te lossen. Ik heb dan ook de rest van mijn niet geleverde bestelling geannuleerd en sluit hierbij deze klacht. Mij zijn ze kwijt als klant en heb al een prima vervanging voor hun gevonden.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 22 mei 2020 om 13:22 geantwoord

Beste Bixie, door de drukte heb ik niet eerder kunnen antwoorden. Doordat er een verschil bestaat van 48 uur tussen de virtuele en de werkelijke voorraad komt het soms voor dat artikelen die als beschikbaar worden bevestigd bij het inpakken uitverkocht blijken te zijn.
Ook is het helaas technisch niet altijd mogelijk om in de bevestigende e-mail onderscheid te maken tussen direct beschikbare- en beschikbare artikelen met een vertraagde levertijd. Er zal een e-mail naar je toegestuurd worden met een code voor je volgende bestelling. Het team van bonprix.

Heeft op 22 mei 2020 om 13:45 geantwoord

Er hoeft niets meer gestuurd te worden. Ik heb de boel geannuleerd. Het enige wat ik vraag is mijn geld terug van de geannuleerde blouse. Ik was jaren jullie vaste klant maar die zijn jullie nu echt kwijt. Maak het geld over en dan scheiden onze wegen daar.

Alle klachten die gemeld zijn door Bixie