Klacht: Komt belofte niet na.

op 25 juli 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De via Mediamarkt op 2017-07-24 gedane bestelling zou middels Post NL Extra@home op 2017-07-25 tussen 08:00 – 21:00uur geleverd worden.
Op de dag van levering word er bericht afgegeven dat door een storing in de logistiek niet geleverd gaat worden.
De klantenservice van Mediamarkt bood tot mijn verontwaardiging geen bereidbaarheid te zoeken naar een alternatief om de levering alsnog volgens afspraak te doen geschiedde.
Daarop aansluitend van Mediamarkt het verzoek een andere dag van levering te kiezen.

Als klant zijnde voel ik benadeeld daar ik voor deze levering een hele dag verlof op heb genomen en geen coulanceregeling is getroffen om mij hierin te compenseren.

Ronduit schandalig.

Gewenste Oplossing:

Onderstaande mogelijkheden zou mij tevreden stellen:
- Levering op 2017-07-25 zoals afgesproken.
Of
- Compensatie van 6% van de bestelde product waarde.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 27 juli 2017 om 14:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer de Swart,

Hartelijk dank uw bericht.

Onze excuses dat uw zending niet op de gewenste datum is bezorgd.
Wij danken u daarom hartelijk voor uw melding. We streven continue naar het verbeteren van onze bezorgservice en klantcommunicatie met als einddoel dat dergelijke incidenten niet meer voorkomen.

Helaas was uw bestelling tijdens het laden van de auto nog niet gescand. Daardoor was het niet mogelijk om uw bestelling te laden en te bezorgen.

Via de online bezorgkalender heeft u gekozen voor 29-7-2017 als bezorgdatum.

Bij het inplannen van een afspraak is het helaas nooit mogelijk een voorkeur voor een tijdvak aan te geven. Alle orders worden in de avond vóór de lever-dag ingepland op vastgestelde routes. Aan de hand van uw plek op de desbetreffende rit wordt er een tijdvak aan gekoppeld en dat is het tijdvak wat u per sms of e-mail vóór 08:00 's morgens op de dag van levering ontvangt.

Voor enige compensaties moeten wij u verwijzen naar de leverancier, deze zal met u doornemen in welke vorm en mate u een tegemoetkoming kunt krijgen. De leverancier claimt dit vervolgens bij ons conform met de bij hen bekende procedures.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Extra@Home Klantenservice

Heeft op 27 juli 2017 om 19:54 geantwoord

Goedendag heer/mevrouw van Extra@Home klantenservice,

Hartelijk dank voor het in behandeling nemen van mijn klacht.

Mediamarkt heeft de verzending bij Post NL Extra@Home ondergebracht.
Daarmee is het aan Post NL zorg te dragen voor levering conform gedane informatieverstrekking.
Post NL heeft hier niet aan voldaan.
Onderlinge discussie aangaande op welke instantie compensatie te verhalen is ligt daarmee dan ook niet bij de consument maar bij Post NL zelf.

Er op vertrouwende eerder genoemde, voor beide partijen fatsoenlijke, compensatie alsnog tegemoet te zien, daar inmiddels niet meer voldaan kan worden aan de andere door mij geboden oplossing voor deze klacht, verblijf ik in afwachting van reactie.

Met vriendelijke groet,
Brian de swart

Alle klachten die gemeld zijn door Brian.