string(191) "Hierbij wil ik een klacht melden over : In juni een jurkje besteld via de website van mode-statements. Na een week een email ontvangen dat de leverdatum werd verplaatst naar eind juli, hierna"

Klacht: Komen hun afspraken niet na

op 23 november 2018 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In juni een jurkje besteld via de website van mode-statements. Na een week een email ontvangen dat de leverdatum werd verplaatst naar eind juli, hierna nogmaals een mail ontvangen dat de leverdatum wederom werd verplaatst, dit keer naar eind augustus.
Daarna weer een mail ontvangen dat het product niet geleverd kon worden en dat ik de keuze had uit een tegoedbon of mijn geld terug. Ik heb gekozen voor het laatste.
Het is nu bijna eind november en heb nog steeds mijn geld niet terug!

Gewenste Oplossing:

Als het geld terug is gestort op mijn rekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mode-Statements

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mode-Statements in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mode-Statements een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mode-Statements

Heeft op 30 november 2018 om 22:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Manonnnnn89