Klacht: Komen geen afspraken na

op 17 mei 2020 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb in 2019 een note 10 gekocht, kreeg destijds hier gratis ear buds bij, er was een promotie.

Omdat ik door medische noodzaak telkens in het ziekenhuis liep, heb ik er geen gebruik van kunnen maken, en dit netjes verwoord bij samsung, die zeiden eerste instantie een uitzondering te gaan maken zodat ik als nog de ear buds kon krijgen.

Als ik mijn medische dossier zou opsturen, gedaan en nu zeggen ze nee de promotie is verlopen, dat weet ik ook wel er is me verteld een uitzondering te maken dus dat moet dan ook gedaan worden neem ik aan!

En ze zouden gesprekken terug beluisteren, krijg ik gelijk weer een mail ja nee de promotie is voorbij vind het knap dat ze mensen zo serieus nemen niet dus stelletje amateurs ik wil gewoon krijgen waar ik recht op had , en ik blijf gewoon doorgaan tot het einde waar ik recht op heb.

Wanneer ik de ear buds heb ontvangen,

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sul