Klacht: komen afspraken op de webshop niet na

op 10 juni 2016 over Esprit in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ongelofelijk trage levering en retournering. Na het plaatsen van mijn order krijg ik na 3 dagen zonder opgaaf van reden een email dat ik toch eerst moest betalen. Ze konden niet uitleggen waarom dit was (was ik nl wel benieuwd naar). Na betalen duurde het 2 weken om te leveren. Retourneren nog groter drama, inmiddel 29 dagen dat ik heb geretourneerd maar nog geen geld op mijn rekening. Ze doen er alles aan om je geld zo lang mogelijk vast te houden.|Klantenservice is waardeloos, traag en verwijst alleen naar interne afdelingen waar de fout dan blijkbaar ligt. Zucht

Gewenste Oplossing:

Excuses voor de afspraken die niet nagekomen zijn (tot 5x toe zijn ze teruggekomen op beoften en toezeggingen) en mijn geld eindelijk terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Esprit

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Esprit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JUM1