Klacht: Komen afspraken niet na

op 01 juni 2021 over SKLUM in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tafel gekocht, eenmaal uitgepakt zagen we veel krassen op het blad, meteen gebeld want via inlog kwamen we er niet in. Niet bereikbaar (feestdag, snappen we) dag erna meteen weer gebeld, 48 uur waren om, mag niet retour. Aangeven dat we meteen gebeld hebben, moesten het op de mail zetten, gedaan, meerdere malen maar geen reactie meer, via telefoon komen we er niet meer door….

Gewenste Oplossing:

Wanneer we een retouradres ontvangen en het bedrag terug gestort krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SKLUM

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SKLUM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.borter