Klacht: komen afspraken niet na

op 29 november 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Zie onderstaand de email die wij 25 oktober 2016 hebben verstuurd. Nog steeds geen reactie gekregen, vandaag een reminder gestuurd.

Geachte heer, mevrouw,
Vandaag wederom ruim een half uur aan de telefoon gezeten, met dhr Roelfsema en dhr Roosvink, omtrent de juistheid van ons contract.

Geschiedenis:
Alle ellende is begonnen toen uw Ziggo colporteur, Bradley den Ouden, langs de deur kwam met de melding dat Ziggo zakelijk te allen tijden gunstiger (kwaliteit en geld) zou zijn dan onze bestaande KPN aansluiting, waar wij tevreden over waren. Dit contract is ingegaan november 2015 en de maandbijdrage hiervoor Euro 50 inclusief BTW. Dit was een aanbieding voor 10 maanden welke zou worden voortgezet tegen Euro 60 per maand volgens onze geachte heer den Ouden van Ziggo. U kunt in uw eigen administratie zien dat de incasso’s immer tussen de Euro 50 en Euro 57 waren. In 1e instantie waren er opstart problemen in december en januari. Ziggo heeft in ieder geval “geprobeerd” deze te verhelpen, echter wij hebben toch een door uw monteur (meerdere gezien zoals u ongetwijfeld kunt nagaan) geadviseerd specialist, Symmit ICT, ingehuurd voor het werkend krijgen van de WIFI op de 1e verdieping, a raison van Euro 376,67.
Maar de toezegging van dhr. den Ouden, dezelfde service als KPN en tegen de toegezegde kosten is correct tot augustus, ondanks alle ergernissen qua ontvangst en kwaliteit Horizon.

Echter wat schets onze verbazing! Na de kortingsperiode, per augustus, gaan wij vervolgens naar ruim Euro 90 per maand. Dit is niet afgesproken, hierover is uitvoerig gebeld met meerdere personen binnen uw organisatie. Gelukkig worden alle gesprekken opgenomen, wij willen deze dan ook in ons dossier hebben en ook z.s.m. een kopie van ontvangen. In augustus is correct gecrediteerd maar de toezegging over september is niet verwerkt, luister uw tape af. Vandaag komen wij er wederom niet uit en laat u het van uw zijde escaleren, wij willen dan ook zonder aanvullende kosten of afkoop van ons contract af. U heeft hier te maken met een uitermate ontevreden consument, die meerdere malen foutief is voorgelicht.

De 1e volgende factuur zullen wij conform advies van dhr Roelfsema, d.d. 21 oktober 2016, laten storneren.

Mvrgr F.V. Every

Voortzetten van het contract conform gemaakte afspraken of zonder aanvullende kosten of afkoop van ons contract af, zodat wij kunnen overstappen.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door every