Klacht: kom niet in contact met bcc. 36 minuten gebeld en diverse keren.

op 27 september 2016 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

op 29-09-2014 heb ik een liebherr vrieskast gekocht met verzekering euro 49,95. Ik heb problemen en ben naar de winkel in Purmerend teruggegaan. Die verwees mij naar het centrale nummer. Na heel lang wachten uiteindelijk iemand aan de telefoon en die heeft contact gehad met Liebherr. Vanmorgen werd ik gebeld en zou ik de kosten eerst zelf moeten betalen. Mij is gezegd toen ik de verzekering afsloot dat als ik binnen 3 jaar er iets aan zou krijgen ik dan verzekerd zou zijn. Nu probeer ik al 3×12 minuten de Bcc te bellen en na 10 minuten hoor je, bel later nog eens terug, het is druk.Ik vind dit een hele slechte service en ben zeer ontstemd over de gang van zaken..

Als het probleem met mijn vriezer is opgelost en er voor mij geen kosten aan verbonden zijn. Uiteindelijk heb ik daarvoor mijn verzekering afgesloten

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 28 september 2016 om 17:32 geantwoord

Beste mevrouw Boven,

Vervelend dat de vrieskast niet meer werkt en dat u ons niet heeft kunnen bereiken, excuses hiervoor.
Wanneer u een extra verzekering heeft bij gekocht kunt u de reparatiekosten claimen.
Dit doet d.m.v. een kopie van het reparatierapport toe te sturen samen met uw bonnummer naar: info@bcc.nl.
Wij zien dit graag tegemoet.

Mieke
BCC

Alle klachten die gemeld zijn door vriezertje