Klacht: Kogellager van de bak in stukken

op 05 augustus 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Van de Airfryer, 3 jaar geleden gekocht (PHI HD 9240/90) heeft de kogellager het begeven. (zie bijlage) Kleine reparatie, even een nieuwe lager erin en klaar is Kees. Dus Philips gebeld voor het opsturen van een kogellager.

Maar zo eenvoudig is het niet!!!

Wanneer je de melding doet via de website dan kun je alleen maar kiezen voor het opsturen van het apparaat of het wegbrengen naar Duiven. Het opsturen kost dan wel rond de 26 Euro.
Vandaar maar even de servicedesk gebeld.
Ik werd er vriendelijk te woord gestaan en na ruggespraak met haar collega’s kreeg ik te horen dat de prijs 7,50 euro is voor het opsturen,
De retourzending kost echter ook 7,50 euro. Daarbij kunnen ook nog diverse kosten komen voor de reparatie!!
Dus minimaal 15 Euro (wat niet op de website staat) en daarbij nog de reparatiekosten.
We hebben het hier nog steeds over een kogellagertje van hooguit een 1 a 2 euro’s.

Omdat ik dit aanbod heb afgewezen kreeg ik de mogelijkheid voor het ontvangen van een tegoedbon die via de Philips website is in te wisselen.
Heb dit ook afgewezen. Heb het wel gehad met Philips.

Zie bovenstaand verhaal.
Had met een paar euro's kunnen worden opgelost.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door SDNT