Klacht: Koffiebekers

Heemskerk2.0 op 03 juli 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste heer/mevr

Ik heb gisteren de thermosbekers gekocht bij lidl.
Ze zaten per 2 verpakt voor 4,99.
Vanmorgen koffie gezet en er ingedaan voor onderweg. Maar helaas was de koffie na 1 uur dat ik het wilde drinken lauw.
Hoe kunnen jullie dit oplossen.

Mvg Meriam Beekhuis

Gewenste Oplossing:

Of Andrew thermosbekers die wel werken en anders mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 03 juli 2020 om 14:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Heemskerk2.0