Klacht: Koffie pads andere smaak

JHK666 op 10 mei 2022 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik drink al tijden senseo pads van de lidl. Maar de laatste tijd kan ik dit geen koffie meer noemen je kijkt er dwars door heen. Ja ik heb ook andere merken geprobeerd die hebben niet dit probleem dus het ligt niet aan het senseo apparaat Het lijkt alsof er minder koffie in de pads zitten. En wat er nu uitkomt kan je geen koffie noemen. Smakelijkloos. water met een kleurtje.

Goede koffie. Zoals het altijd is geweest

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Lidl

1 maand geleden - Hartelijk dank voor je melding. Wij vinden het enorm vervelend te lezen dat dit is voorgevallen. Onze excuses hiervoor. Wij sturen je melding door naar de juiste collega’s om herhaling in de toekomst te voorkomen. Ter compensatie van het ongemak willen wij je een coupon toesturen in onze Lidl Plus app. Helaas vinden wij met de opgegeven gegevens geen Lidl Plus account. Mocht je hier wel al gebruik van maken maar met andere gegevens ontvangen wij graag het e-mailadres wat gekoppeld is. Mocht je nog geen gebruik maken van onze Lidl Plus app, maar dit wil willen, vragen wij je de app te downloaden en het gekoppelde e-mailadres te delen. Alvast bedankt voor je reactie! Met vriendelijke groeten, Klantenservice team Lidl Nederland

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 10 mei 2022 om 20:46 geantwoord