Mijn Klacht:
Voor verbouwing was wel een koffie apparaat voor klanten gratis koffiethee genieten(bijAH XL waldorepstraat) maar na verbouwing is er geen koffie apparaat aanwezig daardoor heb ik geen zin meer om daar te gaan voor boodschappen.Aub koffie apparaat regelen voor klanten.
Gewenste Oplossing:
Als koffie apparaat terug komt

