Klacht: Koffers vertraagd, problemen schiphol

op 22 juli 2017 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Ruim optijd aangekomen op Schiphol. Zoals voorspeld was het ontzettend druk op het vliegveld. Hier hadden wij natuurlijk rekening mee gehouden. Na het vinden van de vertrekhal kwamen wij erachter dat er nog geen personeel aanwezig was. Na 30 minuten kwam de eerste grondstewardess aangelopen. Vervolgens bleek de rij niet goed te staan waardoor we vervolgens achteraan kwamen te staan. Dit dankzij een andere grondsteward. Eindelijk aan de beurt zagen we al dat de band van de koffers bleef hangen. Het personeel was aan het wachten. Vervolgens werden er wel meerdere koffers op elkaar gezet om zo het tempo erin te houden. Uiteindelijk konden onze koffers ook worden ingecheckt en leek de band te werken.
Eenmaal aangekomen in Praag kreeg ik direct een sms. Uw bagage is vertraagd. Dat kan natuurlijk gebeuren. Wachten is geen probleem. Maar het bleek dat de koffer helemaal niet meegekomen was. Meer dan twintig mensen hadden geen koffer. Die stonden waarschijnlijk nog op Schiphol. Het vliegveld in Praag kon alles in orde maken. Ze zouden proberen de bagage vandaag te bezorgen. De vrouw gaf aan dat dit waarschijnlijk in de middag zou gebeuren. Netjes kregen we een mail met daarin een link waar de updates te vinden zijn. Ook zouden we up to date gehouden worden via de mail of sms. Helaas niks ontvangen. Het is dat het hotel wifi heeft en dat we zo online in de gaten kunnen houden waar de koffers ongeveer zijn. Het vliegtuig met onze koffers is later vertrokken en we weten niet waar de koffers geweest zijn. We hooen dat de koffers nog aankomen.

Graag willen we meer up to date gehouden worden over de koffers. Eventueel een telefoontje zou fijn zijn. We willen zekerheid of de koffer vandaag nog aankomt of dat het langer duurt. We hebben de hele dag zonder onze spullen gezeten en ook in onzekerheid. In de koffer zit veel waarde aan spullen en we zijn eraan gehecht. Daarom zouden duidelijke updates fijn zijn. Eigenlijk hoort dit helemaal niet te gebeuren.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Scarlett Steijlen