Klacht: Koffers en hond

op 12 september 2017 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Eerst bij aankomst was bagage niet aangemeld wel betaald. Door coulance van corendon moet de koffer mee omdat het voor een huwelijk was.kinderen gingen eerder terug zelfde probleem koffer moesten 47 euro betalen bij easyJet.paar dagen later gaan wij terug en tot onze verbazing mag de hond niet meevliegen. Terwijl het gemeld was bij edreams. Dus nieuwe ticket moeten boeken voor de hond ook bij een andere maatschappij. Contact gehad met edreams CONCLUSIE :jullie zoeken het zelf maar uit op het vliegveld.
Extra kosten maar geen ene service van edreams. Mooi einde van een huwelijksreis

Nou een leuke compensatie zou wel zo prettig zijn. Aangezien er voor een koffer extra betaald moest worden en een nieuwe ticket om de hond naar huis te krijgen.dan nog niet gesproken over de belminuten en pakeergarage en een dag vakantie om alles te regelen want zo makkelijk maakt je geen contact vanuit buitenland. Vaak gewoon verbinding verbroken.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door eDreams in behandeling genomen

Bericht van eDreams

3 maanden geleden - Dag Rob, Het spijt ons te horen dat u problemen heeft ondervonden met uw bagage en het vervoeren van uw huisdier. We informeren u dat we uw bericht naar de betreffende afdeling hebben verstuurd. U zal weldra gecontacteerd worden door een van onze agente's in verband met de bovengenomede klacht. met vriendelijke groeten, Marjolijn, eDreams Customer Care.

Alle klachten die gemeld zijn door Rob Boekie