Klacht: Koffer naar verkeerde luchthaven

op 19 september 2018 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

26 juni zijn we afgereisd naar Tenerife om een heerlijke relax vakantie te vieren. Op Eindhoven airport hebben wij al aan de boarding gate aangegeven dat de naam op het bagagelabel niet onze naam was. Dit zou door de desbetreffende mevrouw van Transavia allemaal geregeld worden en het koffer zou op de vlucht naar Tenerife gezet worden. Helaas werd dit al snel een nachtmerrie. Het koffer kwam niet op de bagageband in Tenerife. Hier is direct een melding op het vliegveld in Tenerife van gemaakt en eenmaal aangekomen in het hotel hebben we meteen ons best gedaan om contact op te nemen met Transavia via alle media (bellen, Whatsapp, Facebook en Facebook Messenger). Helaas kregen we steeds hetzelfde antwoord te horen: onze excuses en noem maar op, maar dit loste het probleem niet op. Ook werden we steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Dit gebeurde als we al iemand aan de telefoon kregen… helaas werd er na een lange tijd aan de lijn hangen vaak de lijn verbroken en noem maar op. Uiteindelijk hebben wij 2 dagen voor we naar huis gingen ons koffer mogen ontvangen.

We zijn genoodzaakt geweest om nieuwe spullen te kopen en willen deze declareren bij Transavia. We zijn nu inmiddels bijna 3 maanden verder en hebben nog steeds geen respons op onze mailtjes over de declaratie.

Als wij gecompenseerd worden voor de gemaakte kosten en de bedorven vakantiepret. En wel graag voor het einde van September.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rody043