Klacht: Koffer kwijt

op 15 juli 2017 over Sun Express in de categorie Installatiebedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ons koffer is niet aangekomen op ons bestemming vanuit kayseri naar izmir. Gegevens achtergelaten op vliegveld volgende dag nog geen telefoon gehad. Zelf gebeld naar kayseri vliegveld met moeite iemand aan de lijn gekregen die aangeeft dat er idd koffers zijn die nooit mee zijn gegaan met de vlucht. Maar degene kan niet zien om wat voor koffers het gaat en kan verder geen gegevens verstrekken. Ook daar ons gegevens achtergelaten met belofte teruggebeld te worden. Je raad het al. Nog lang geen telefoontje gekregen. Vol raadsel zitten we te wachten op wat er gebeuren gaat. Niemand die ons echt kan helpen of informatie kan geven waar ons koffer is. Het gaat ons niet om de kleding of andere spullen maar de voeding van mijn dochter van 8 maanden die allergisch is voor koemelk. Speciaal uit nederland overgevlogen en nu kwijt.

Gewenste Oplossing:

Niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sun Express over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door T.Y.S