Klacht: Koffer kwijt

op 02 augustus 2016 over Royal Air Maroc in de categorie Vliegmaatschappij

Drie weken geleden op -9-07 zou ik beginnen aan mijn welverdiende vakantie na 7 jaar. Eenmal in Marokko aangekomen was mijn koffer in geen velden of wegen te bekennen. Na talloze telefoontjes naar de vliegmaatschappij en luchthavens, werd ik van het kastje naar de muur gestuurd. Na vijf dagen was mijn koffer gevonden en kon ik mijn koffer ophalen (400 km van mijn verblijfplaats verwijderd). Toen ik mijn koffer kon ophalen, kwam ik er achter dat de hele koffer gescheurd en kapot was. Los van de materiële schade, kunt u vast begrijpen dat 5 dagen ‘ vakantie’ zonder spullen een ware hel is.

Ik zou graag willen zien dat ik een vergoeding krijg van de koffer die is beschadigd en niet meer te gebruiken is en een vergoeding voor de vijf dagen zonder koffer en de kilometers die zijn gereden om de koffer op te halen. Graag wens ik een reactie te krijgen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Royal Air Maroc

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Royal Air Maroc nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SarahAkhrif