Klacht: Koel/vriescombinatie van 800 euro na 1 jaar stuk.

op 17 juli 2017 over Bosch in de categorie Electronica - Wasmachines

Onze bosch koel/vriescombinatie doet helemaal niets meer na iets meer als een jaar.
We dachten kwaliteit gekocht te hebben nou de twijfel wordt steeds groter.
Gebeld met Bosch en ze hebben het doorgegeven aan reparatieservice. Op 11 juli zei mevrouw dat ze even een datum moest prikken voor het systeem. Dit werd dan 22 juli. 11 dagen later!!!!
Maar we zouden teruggebeld worden door de reparatieservice want zo lang konden we natuurlijk niet zonder. Nooit teruggebeld!!!
Nu 17 juli maar weer eens gebeld 15 minuten wachttijd voor de 2de keer.
Ook gelijk gemeld!! Mevrouw zou na lang overleg terugbellen. Zit nu nog te wachten.
Schandalig van Bosch. Wat een slechte service.
Alles weg kunnen gooien uit de vriezer.
En nu 30 graden buiten en nog steeds kapotte koel/vriescombinatie.
En nu hopen dat ze zaterdag 22 juli komen. Op mijn vrije zaterdag nog wel. Ben benieuwd!!!
Heb nu ook geen zin meer om weer te bellen.

Wij zijn pas tevreden als we waar voor ons geld hebben.
Dat wil zeggen dat we kwaliteit verwachten voor het geld dat we eraan uitgegeven hebben.
En gaat het dan stuk dan moet de klantenservice hun woord houden en doen wat ze beloven.
En ons niet zo lang laten wachten met het defecte apparaat maar snel en adequaat het probleem oplossen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bosch

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bosch nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door michel2068