Klacht: koelkast zou gebracht worden

op 25 mei 2016 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vandaag 25-05-2016 zou mijn koelkast bezorgd worden ,ze zeggen dat ze aan de deur geweest zijn ,maar dit is niet waar ,mijn oude koelkast is stuk zo wie zo moest ik al dingen weggooien maar nu dat mijn nieuwe koelkast ook niet bezorgd is ,kan ik alles weggooien omdat en ik heb een vrije dag voor piet snot opgenomen,ben echt heel boos !!!!!

Gewenste Oplossing:

ik zou graag willen dat ze vandaag nog me nieuwe koelkast komen brengen van mij part om 17.00 uur

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 25 mei 2016 om 16:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Best mevrouw Hunnik,

Onze excuses dat wij uw zending niet hebben kunnen bezorgen.
Wij danken u daarom hartelijk voor uw melding. We streven continue naar het verbeteren van onze bezorgservice en klantcommunicatie met als einddoel dat dergelijke incidenten niet meer voorkomen.

De chauffeur heeft via telefonisch contact met de klantenservice, laten weten dat hij het adres niet kon vinden met zijn navigatie systeem. Een collega heeft u daarop geprobeerd te bereiken voor meer informatie betreft uw adres via het bij ons bekende mobielnummer. Helaas geen gehoor en was er geen mogelijkheid voor inspreken.

Daarna is er geprobeerd om de chauffeur terug te laten rijden, helaas was de chauffeur al uw postcode gebied uit en kon deze niet meer omdraaien.

Voor enige compensaties moeten wij u verwijzen naar de leverancier, deze zal met u doornemen in welke vorm en mate u een tegemoetkoming kunt krijgen. De leverancier claimt dit vervolgens bij ons conform met de bij hen bekende procedures.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door sabina00