Klacht: koelkast reparatie

op 15 juni 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Geachte heer/mevrouw,
Ongeveer drie weken geleden ging mijn koelkast kapot. Ik belde BCC om de eventuele reparatie te regelen. Na een week kwam een reparateur en zei dat de koelkast niet meer te repareren. Hij heeft gevraagd voor de documenten (aankoop bewijs),maar deze zat er niet in.
Ik heb BCC gebeld en het verhaal verteld maar ze zeiden dat wij eerst een rapport van Wierpool(reparateur) moet hebben . Ik heb Wierpool gebeld en ze zeiden dat ze eerst de aankoopbewijs moeten hebben.
Door de ondeskundigheid en traagheid van uw medewerkers en ook de medewerkers van Wierpool zat ik thuis zonder koelkast (in de heet) voor bijna twee weken.
Ik kon niet afwachten ,Ik heb een koelkast van andere bedrijf gekocht . Dus ik heb geen koelkast meer nodig. Ik vraag nu mijn geld terug.
In het geval dat wij er niet kunnen uitkomen zal ik een officiële klacht indienen.
In afwachting (tenminste deze keer) tot uw snelle behandeling.
Met groeten
H.Hatami

Wanneer ik mijn geld terug krijg.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 20 juni 2017 om 14:48 geantwoord

Beste heer kevin 54,
Wat vervelend dat de koelkast defect is gegaan en een en ander niet naar wens is verlopen. In ons systeem kom ik geen ontvangen reparateur rapporten en/of een ruilvoorstel tegen.

Ik kan u geen toezegging doen dat de koop kan worden ontbonden of dat er sprake is van geld terug. Het aantonen en bewaren van het aankoopbewijs is uw eigen verantwoording. Wel zal ik voor u nagaan wat er bekend is over het bezoek van Whirlpool monteur. Is er bijvoorbeeld een afkeuring en ruilvoorstel of kan het apparaat hersteld ? zodra daar meer over bekend is kom ik daar op terug.

Vriendelijke groet,
Sander