Klacht: koelkast niet geleverd en Coolblue reageert niet, service nummer onbereikbaar

op 26 augustus 2018 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Mijn koelkast van Coolblue zou vlgns track en trace tussen 9 en 10 geleverd worden. Om 08.46u ontving ik een sms dat het binnen een half uur geleverd zou worden. Nu is het 26 uur later en er is niets geleverd, bovendien wordt er niet gereageerd op mijn emails en wordt het servicenummer niet beantwoord. Waardeloos, Coolblue. Ik ervaar enorm veel stress- gister 3 afspraken misgelopen, steeds met mijn oude koelkast op en neer slepen, kamperen in huis zonder koelkast, steeds bellen en mailen zonder resultaat, wachten en wachten en wachten.

Wanneer die koelkast wordt geleverd en het aankoopbedrag a 200 euro terug wordt gestord.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coolblue nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 17 september 2018 om 18:54 geantwoord

Beste mevrouw Stunnenberg,

Wat verschrikkelijk om te lezen dat er niet op jouw e-mails een reactie heeft plaatsgevonden. Wij kunnen ons voorstellen dat dit voor teleurstelling zorgt en dat is absoluut niet de service die je van ons mag verwachten. Natuurlijk controleren wij aan de hand van jouw gegevens het verloop van de bestelling.

We zien dat je inderdaad e-mails naar ons hebt verstuurd, maar door de drukte niet tijdig zijn beantwoord. De e-mails zijn helaas pas in behandeling genomen nadat de levering op 27 augustus is uitgevoerd. Ondertussen heb je per e-mail contact opgenomen met onze Klantenservice-afdeling. Voor de vertraging van enkele dagen hebben wij jou een €20,- waardebon toegestuurd.

Het spijt ons enorm dat een reactie van uit ons is uitgebleven. Gelukkig hebben wij de achterstand bijgewerkt en kunnen wij alle klanten weer de beloofde snelle service aanbieden. We hopen dat wij jou hiermee voldoende hebben geïnformeerd en wensen wij jou veel plezier met de nieuwe Inventum koelkast.

Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door idees2