Klacht: Koelkast maakt veel herrie + temperatuur niet anders in te stellen.

op 25 augustus 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Koelkast (Amerikaans Model) maakt vele malen per dag veel herrie. Normaal tikt het een beetje, maar deze koelkast laat knallen horen alsof het geweerschoten zijn. Regelmatig schrikken we er van. Niet normaal. Bovendien is de temperatuur niet anders in te stellen. Op 21 augustus 2017 gebeld met Servicecentrum Samsung. Door de dame die mij te woord stond, gaf meerdere malen aan dat zij de geluidsoverlast erg vervelend vond. Zij gaf aan dat de koelkast minstens 10 centimeter van de muur moest staan. Stond er iets dichter op, Ongeveer 7 cm. Als ik de koelkast op die minimale 10 cm zou zetten, zou het probleem opgelost zijn. Is direct op ruim 10 cm van de muur geplaatst, maar de klacht blijft. Niets opgelost dus!! Ik moest dan maar een geluidsopname van de herrie maken en opsturen naar Samsung. Op de klacht van het niet kunnen veranderen van de temperatuur, omdat control lock aan blijft, vroeg zij naar de temperatuurstanden. Ik gaf aan dat ze op -20 en op +4 graden staan. Volgens haar waren dat de ideale standen. Daar hoefde ik verder niets aan te doen. Probleem opgelost, volgens haar! Voor mij is het hiermee niet opgelost. Op mijn verzoek om een technicus langs te laten komen, gaf zij aan dat ik dan voor de kosten moest opdraaien als die technicus zou constateren dat het geen technisch probleem zou zijn. Ook al valt alles in de garantieperiode! De wijze waarop de dame omging met mijn klachten vind ik niet aanvaardbaar. Dat heb ik ook aangegeven. Zij zou mij een e-mail toesturen waarin ik kon aangeven wat ik van het Samsungproduct vind en hoe ik telefonisch te woord gestaan ben. Tot nu toe geen e-mail ontvangen!

Als de herrie opgelost is en de temperatuur in te stellen is, ben ik tevreden.
Stuur maar een technicus/reparateur langs om alles op te lossen, of lever een andere, goede, koelkast. Zelfde model.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door G.L.C van Loon