Klacht: Koelkast kwijt

op 21 mei 2016 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Afgelopen maandag een koelkast besteld. Welke de volgende dag bezorgd zou worden. Fantastisch. Helaas de transporteur raakt de koelkast van 134 kg 1,77 hoog kwijt. En wat doet CoolBlue, niets. Afwachten en hopen dat de koelkast weer verschijnt. Meesters in (standaard) excuus mailtjes maar geen oplossing. Uiteindelijk na dag 3 besluit men toch maar een nieuwe af te sturen. Neem nog maar een extra dagje vrij, want ( hopelijk) komt hij nu wel. En ja we doen alles voor een glimlach! Uiteindelijk komt op dag 4 de Koelkast. En als compensatie bied men een voucher aan van 25,– BELACHELIJK 1 dag voor niets thuis gebleven, en 3 dagen achter CoolBlue aan gezeten.
Op mijn voorstel om dan maar een mooi bedrag over te maken aan een goed doel blijft het ijzig koel.(en stil) Ik vermoed dat alles voor een glimlach alleen bedoeld is voor de glimlach bij de eigenaar.

Als men mijn verzoek om de compensatie aan een goed doel met een redelijk bedrag beloond

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coolblue nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door FrankLeonie