Klacht: Koelkast defect, 2 jaar oud

op 02 september 2018 over Bosch in de categorie Electronica - Wasmachines

Onze Bosch koelkast van 2 jaar oud koelt niet meer, zowel het vries als het koelgedeelte werkt niet. We zitten nu hartje zomer en Bosch kan pas een monteur sturen over 14 dagen. We zitten nu al 5 dagen zonder werkende koelkast en dat is behoorlijk afzien. We hebben 4 kinderen, je kan je dagelijkse boodschappen niet doen, want het bederft. Het is iedere dag een gedoe. We hebben weer contact gezocht met Bosch want dit kan echt niet, het was een vrij prijzige koelkast en we gingen ervan uit dat we met een Bosch goed zaten. Dus niet, service is slecht en kwaliteit nul.
Volgens Bosch kan er pas over 2 weken een monteur komen, we staan wel op een spoedlijst maar dat stelt niet veel voor, er moet namelijk een annulering zijn dan kan er een monteur naar ons gestuurd worden. Men zit met een defect apparaat dat gerepareerd moet worden en daar al weken op wachten denk niet dat ze gaan annuleren. Ondertussen zitten we met een defecte koelkast en ben ik met een baby van 2 maanden 2 x per dag naar de supermarkt om mijn kinderen gekoeld en veilig voedsel te kunnen geven. Het lijkt me niet zo handig om met zonnige weer producten als melk en kip buiten de koelkast te laten. Ik heb bosch gevraagd om een spoed oplossing, ze geven aan dat ze snappen dat het vervelend is maar ze willen niks bedenken om dit zsm op te lossen gewoon 14 dagen wachten zeggen ze.

De koelkast weer koelt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bosch

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bosch nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nadiaaha