Klacht: Kocht

op 10 augustus 2016 over Foot Locker in de categorie Schoenenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kocht op 7 juni 2016 dure Nike schoenen, na anderhalve maand vertoont de ene schoen reeds een scheur van enkele centimeters. Ben toen in winkel langsgeweest en hebben mij e mail adres onderrsteuning@footlocker.com gegeven. Reeds 2 mails gestuurd en krijg geen reactie.

Gewenste Oplossing:

Wil eventueel terugbetaling of korting op paar andere schoenen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Foot Locker

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Foot Locker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Himpe