Mijn Klacht:
Ik heb in juni 2021 een e-reader Kobo Clara gekocht. Afgelopen december liep hij opeens vast. Gebeld met Kobo, de e-reader was ondanks tips van de klantenservice niet meer aan de praat te krijgen. Ik moest een foto van het scherm mailen en direct na ontvangst was de conclusie dat er schade van buitenaf was geweest. Dat konden ze zien aan de lijnen die op het scherm stonden. De e-reader ligt altijd op het nachtkastje, is niet gevallen of anderszins beschadigd. Ik heb gemaild dat, als dat wel het geval zou zijn geweest, ik mijn verlies zou hebben genomen en geen contact zou hebben gezocht. Ook schreef ik in mijn reactie dat ik twijfel aan de juistheid van hun analyse. Ik lees meer soortgelijke klachten en ik vind dat dat de service voor een artikel dat nog zo kort geleden gekocht is, erg slecht is. Je wordt niet geloofd. met vriendelijke groet S. Havinga
Gewenste Oplossing:
Gezien de garantieperiode wil ik een nieuwe e-reader.
