Klacht: Boek betaald maar niet gekregen

Sandra Hoek op 28 juli 2020 over Kobo Books in de categorie Boeken, Internetshops - Boeken en tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 25_07_2020 Heb ik het boek verzwegen van Karin Slaughter gekocht.
Deze is betaald maar ik heb daar geen mail en kon deze niet synchroniseren.
Omschrijving 19070792917
Transactiereferentie 25_07_2020 19:56 0030005386704417 .
Mijn e mail adres is [email protected].
Ik hoor graag van u wat er mis is gegaan.

Vriendelijke groet Sandra Hoek

Gewenste Oplossing:

Normaal wel maar nu niet gewenste boek niet gekregen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kobo Books

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kobo Books nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandra Hoek